Raised Fist @ Liseberg, Göteborg/Gothenburg 5

Raised Fist på Liseberg i Göteborg 14 augusti 2012. Lyssnade lite till bandet på youtube innan spelningen då jag inte riktigt kännde till dem. Det var ju inte riktigt min musik... lite mer hard core än vad jag brukar lyssna till... så jag började med att stå en bit ifrån scenen men det dröjde inte länge innan jag var framme vid den. Och vad kan man säga? Jag gick därifrån med ett stort leende och massor med foton. Jag hoppas verkligen jag får chansen att se dem igen...
Raised Fist at Liseberg in Gothenburg 14 August 2012. Listened some to the band on youtube before the gig because I didn't really know about them. It wasn't really my music... a little more hard-core than what I usually listen to... so I started to stand a bit away from the scene but it wasn't long before I was right infront of it. And what can I say? I walked away with a big smile and lots of photos. I really hope I'll get the chance to see them again...
Kamera/Camera: Sony A390. Objektiv/Lens: 18-55.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0