Välkommen! Welcome!

Välkommen till min allra första blogg! Någonsin!
Här kommer jag att publicera foton på vad som fångar mitt öga jag promenerar i och omkring Göteborg. Det är kanske inte de vanliga turistbilderna du hittar när du googlar, men det är ändå Göteborg.

Eftersom jag bara är en amatör så är jag är tacksam för all konstruktiv kritik och feedback som ges. Om du är intresserad av att använda något av mina foton så kontakta mig gärna på [email protected]



Welcome to my very first blog! Ever!
Here I will publish photos of what catches my eye when I go for walks in and around Gothenburg Sweden. Maybe it isn't the usual turist shots you'll find on google, but it's still Gothenburg.

As I'm just an amateur I'm very grateful for all constructive critique and feedback that is given. If you are interested to use any of my photos please contact me on [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0